duminică, 18 ianuarie 2015

Perle si Bancuri Suport Tehnic


Bancuri si perle impozite si taxe


Pentru ca sa mai ne mai destindem putin in acest inceput de an am sa postez cateva bancuri si perle intalnite in de cei care fac suport informatic la anumite companii si intalnesc diferite situatii. 



Client :
- Sun de doua zile la 0700 2300 si nu pot prinde deloc. Ma puteti ajuta?
Operator:
- De unde aveti acel numar, domnule?
Client:
- Era pe usa companiei
Operator:
- Domnule, acela este programul nostru.



Suport tehnic: 
- Cum pot sa va ajut?
Client:
- Scriu primul meu e-mail.
Suport tehnic:
- OK, si care ar fi problema?
Client:
- Pai, am scris litera 'a' in adresa, dar nu stiu cum sa desenez cerculetul din jurul ei

      I-am trimis unei secretare o prezentare powerpoint de vreo 10 ori, iar ea o rătăceşte de fiecare dată. Sătulă de chestia asta, ultima dată i-am dat mail şi i-am spus “e ultima copie pe care o am, să nu o mai pierdeţi!!!”. Am primit mail inapoi în 30 de secunde “ Scuze, o imprumut pentru 10 minute apoi v-o dau inapoi, tot pe mail!” 

      Am cerut într-o zi un printscreen de la un user. Am primit un ataşament pe mail din care reiesea că userul a făcut o poză ecranului, cu telefonul, a descărcat-o pe pc, a printat-o , apoi a scanat-o şi mi-a trimis-o.

User: Am nevoie de un mousepad. 
Eu: Mousepad-ul ţine de birotică, se comandă de către secretare, nu de către departamentul IT. 
User ( dupa ce s-a intors de la secretară) : Secretara spune să îmi comandaţi Dvs., că ea nu ştie ce mousepad e compatibil cu windows-ul de pe pc-ul meu. 

      Un user cere în fiecare săptamână câte un card de memorie pentru aparatul foto pus la dispoziţie de companie. Dupa al treilea card, îl intreb cum reuşeşte să le strice, sau dacă le pierde. Îmi spune că nu, sunt toate funcţionale, doar că se umplu repede şi el trebuie să facă multe poze. S-a uitat la mine ca la extratereştri când i-am zis că le poate şterge şi refolosi. 

Client:
- Nu pot sa intru pe internet.
Suport tehnic:
- Ati folosit parola corecta?
Client:
- Da, sigur. Am vazut-o la colegul meu.
Suport tehnic:
- Puteti sa-mi spuneti ce parola ati folosit?
Client:
- Sase stelute.


      Noua regulă în companie : fără medii de stocare de acasă ( USB , HDD, CD ) etc. deoarece unele PC-uri erau infectate în mod repetat cu viruşi. Peste o săptămână, antivirusul de pe un PC urla din toţi plămânii că a gasit ceva. Îl intreb pe user dacă a adus ceva “de acasă”, recunoaşte că a adus un USB stick. “dar domnişoară, l-am lăsat pe birou 2 săptămâni înainte să îl folosesc, n-am ştiut că viruşii trăiesc atâta”.